Serwis
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czech English French German Hungarian Polish Romanian Russian
 e-mail: biuro@kom-ster.pl tel.  (62) 594 32 96 Mobile: 0 604 933 960

Kompleksowa oferta dla firm oraz klientów indywidualnych
Wszystko do kotłów c.o. w jednym miejscu HURT-DETAL


 



Witamy Państwa w dziale serwis. Odwiedzając ten dział mają Państwo zapewne problemy z użytkowaniem naszego sprzętu. Jeśli to kwestia regulacji lub innych problemów z optymalizacją procesu palenia prosimy odwiedzić dział WSPARCIE TECHNICZNE klikając TUTAJ. Znajdą tam Państwo zapewne rozwiązanie swojego problemu, uzyskają Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz pomoc z zakresu ustawień, regulacji i użytkowania posiadanego przez Państwa sprzętu.
 

Dział serwis poświęcony jest tylko i wyłącznie produktom, które uległy uszkodzeniu. Jeśli przytrafiła się Państwu awaria, prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi poniżej informacjami.

Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy dwuletniej gwarancji. Niektóre produkty posiadają wydłużony okres gwarancyjny- 2,5 lub 3 lata. Jest to odpowiednio zaznaczone w warunkach gwarancji danego produktu. Jeśli takowej adnotacji nie ma - gwarancja wynosi ustawowe 2 lata.

Niektóre towary posiadają elementy ulegające naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji. Są też takie elementy, które klient może uszkodzić sam niewłaściwie eksploatując urządzenie. Elementy takie gwarancji nie podlegają. Ciężko bowiem stwierdzić, czy przedwczesne zużycie nastąpiło z winy użytkownika, czy z winy producenta. Aby wykluczyć kwestie sporne elementy takie z gwarancji są wykluczone.

Aby poznać listę elementów niepodlegających gwarancji prosimy kliknąć TUTAJ

Prosimy o kliknięcie na napis nad jedną z poniższych miniaturek w zależności od tego jaki produkt u Państwa uległ uszkodzeniu. Wybranie odpowiedniego znacząco ułatwia rozwiązanie problemu. Zostaną Państwo bowiem automatycznie przekierowani do zakładki zawierającej zasady postępowania dotyczące konkretnego rodzaju produktów gdyż każdy podlega innym zasadom zgłaszania usterki oraz sposobie jej usunięcia. 

Jeśli posiadana przez Państwa karta gwarancyjna nie jest podbita, prosimy kliknąć TUTAJ
Jeśli posiadają Państwo podbitą kartę gwarancyjną prosimy przejść dalej klikając na napis nad jedną z poniższych miniaturek w zależności od tego jaki towar uległ awarii.
 

KOCIOŁ PODAJNIK STEROWNIK WENTYLATOR INNE

  

Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!

Wybierz:

  • WYSYŁKI TOWARÓW



    Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ
  • NOWOŚCI



    Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę.  WIĘCEJ
  • CIEKAWE PROMOCJE



    Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ
  • RZETELNA FIRMA


  • KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY



    Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut.  WIĘCEJ

Wsparcie techniczne



Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

więcej

  • Profesionalna i kompleksowa obsługa
  • Banner dbamy..
© KOM-STER 2012
Strony WWW CMS | Pozycjonowanie | Agencja Interaktywna Poznań | Webster-Studio