Witamy serdecznie w dziale SERWIS PODAJNIKÓW. Uprzejmie informujemy, że dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać Państwa problem. Z doświadczenia wiemy, że często użytkownicy mylą uszkodzenie podajnika z problemami eksploatacyjnymi. Bardzo częste zrywanie się zawleczek, głośna praca podczas transportu groszku z pojemnika na głowicę, wysoka temperatura silnika to nie są uszkodzenia. Z tego typu problemami zapraszamy do działu WSPARCIE TECHNICZNE. Prosimy kliknąć TUTAJ a na pewno znajdą Państwo rozwiązanie tego typu problemów a przy okazji dowiedzą się dużo więcej na temat prawidłowej eksploatacji Państwa kotła.
Przed złożeniem reklamacji prosimy też zapoznać się z listą elementów, które nie są objęte gwarancją. Prosimy w tym celu kliknąć TUTAJ
Przed przystąpieniem do wypełnienia formularza lub przed kontaktem telefonicznym prosimy o sprawdzenie numeru fabrycznego Państwa podajnika oraz jego modelu. Numer fabryczny znajduje się na tabliczce znamionowej na rurze ślimaka. Na tej samej tabliczce zaznaczony jest model układu podającego. Z reguły tabliczki/naklejki znajdują się na rurze ślimaka tuż pod zsypem paliwa z kosza lub są naklejone pomiędzy ramką mocującą zbiornik a wejściem do kotła. Prosimy klinąć TUTAJ aby zobaczyć fotografię z miejscem umieszczenia tabliczki na podajniku.Często zdarza się, że klienci dzwonią do nas z prośbą o porady a podczas rozmowy telefonicznej okazuje się, że rozmowa dotyczy podajników innego producenta niż STALKOT. Tym samym chcemy poinofmować Państwa, że serwisujemy, i udzielamy pomocy technicznej w kwestii eksploatacji podajnika klientom, których kotły wyposażone sa tylko w podajniki firmy STALKOT. Prosimy zatem o przygotowanie wcześniej numeru fabrycznego. Pojawiają się przypadki, że klienci mają zamontowane podajniki niewiadomego pochodzenia, bez oznaczeń producenta, bez tabliczek znamionowych. Użytkownicy nie mogąc dotrzeć do osoby odpowiedzialnej za ich prawidłowe działanie, trafiają do nas myśląc, że to nasz produkt. Firma KOM-STER sprzedaje tylko i wyłącznie oryginalne podajniki firmy STALKOT, które posiadają wszystkie atesty i są oznaczone zgodnie z Polską Normą. Za ich prawidłowe działanie jesteśmy odpowiedzialni i zawsze mogą Państwo liczyć na naszą pomoc.
Jesli chodzi o sprzedawane przez nas podajniki - używamy najlepszych na rynku napędów więc problemy z tymi elementami układu praktycznie nie występują. Jeśli cokolwiek złego przytrafi się z napędem lub stwierdzą Państwo inne uszkodzenie prosimy wypełnić formularz znajdujący się poniżej klikając na ikonę i wysłać do nas. Nasz serwisant skontaktuje się z Państwem niezwłocznie. Wiadomości e-mail odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W tych samych godzinach czynny jest nasz telefon serwisowy 0 796 793 796. Kontakt telefoniczny nie jest jednak niezbędny. Analizując dział WSPARCIA TECHNICZNEGO zapewne będą Państwo wiedziec co zrobić. Jeśli na podstawie lektury stwierdzą Państwo jednak usterkę prosimy wypełnić formularz i wysłać do nas niezwłocznie. Wszelkie reklamacje przyjmowane są na piśmie za pomocą formularza. Pisemna reklamacja to zarówno korzyść dla Państwa jak i dla naszego serwisu. Państwo mają ślad i dowód na to, że reklamacja została złożona a nasz serwis ma Państwa dane, lokalizację oraz opis usterki dzięki czemu możemy szybciej zareagować. Zawsze w przypadku reklamacji oddzwaniamy do klienta i wyjaśniamy jaki jest dalszy tok postępowania.
Prosimy kliknąć na odpowiednią miniaturkę, otworzyć dokument, wypełnić i wysłać e-mailem na nasz adres reklamacyjny reklamacje@kom-ster.pl Skrzynka odbiorcza sprawdzana jest na bieżąco.
FORMULARZE DO POBRANIA
UWAGA: Dla Państwa wygody zamieściliśmy dwa formularze. Do wyboru wersja PDF oraz DOC w zależności od tego czy dysponują Państwo skanerem czy nie. Pierwszą należy wydrukować , wypełnić, zeskanować i wysłać do nas e-mailem. Druga wersja edytowalna DOC, umożliwia wypełnienie formularza bez drukowania i skanowania. Prosimy otworzyć dokument np. w programie WORD lub WRITTER, wypełnić, zapisać i wysłać do nas plik e-mailem jako standardowy załącznik.