Jeśli uszkodzeniu uległ inny towar niż sterownik, kocioł, wentylator np. miarkownik, termostat pokojowy, pilot zdalnego sterowania, pompa obiegowa itp., itd. prosimy o wysłanie go do naszego serwisu na adres:
KOM-STER
Ul. St.A.Poniatowskiego 11A
63-300 Pleszew
Do paczki prosimy włożyć krótką informację o objawach uszkodzenia, adres zwrotny oraz kartę gwarancyjną potwierdzającą datę sprzedaży jak i dowód zakupu. Jeśli jakiś produkt był na wyposażeniu kotła i karta gwarancyjna urządzenia nie jest podbita, prosimy dołączyć kserokopię karty gwarancyjnej kotła.
Naprawiony sprzęt zostanie do Państwa odesłany w pełni sprawny.
Pozostałe artykuły
Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!
-
WYSYŁKI TOWARÓW
Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ -
NOWOŚCI
Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę. WIĘCEJ -
CIEKAWE PROMOCJE
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ -
RZETELNA FIRMA
-
KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut. WIĘCEJ
Wsparcie techniczne
Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania