Jeśli posiadana przez Państwa karta gwarancyjna nie jest podbita, prosimy się nie martwić. Jesli towar jest kupowany bezpośrednio u nas - karty gwarancyjne zawsze są podbijane i docierają do Państwa wraz ze sprzętem i dowodem zakupu. Jeśli towar objęty gwarancją był np. na wyposażeniu kotła często zdarza się, że producenci kart gwarancyjnych nie podbijają kart gwarancyjnych gdyż w DTR-ce kotła wyszczególniony jest okres gwarancyjny na poszczególne produkty wchodzące w skład kotła. DTR-ka jest jednocześnie kartą gwarancyjną. Jeśli nie posiadają Państwo podbitej karty gwarancyjnej na sterownik czy dmuchawę wchodzącą w skład kotła prosimy mimo wszystko o jej dołożenie do towaru a do tego prosimy o skserowanie oraz dołączenie karty gwarancyjnej kotła, na której widnieje data zakupu.
Prosimy zatem o kontynuacje zgłoszenia reklamacyjnego powracając do poprzedniej strony.
BRAK KARTY GWARANCYJNEJ
Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!
-
WYSYŁKI TOWARÓW
Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ -
NOWOŚCI
Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę. WIĘCEJ -
CIEKAWE PROMOCJE
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ -
RZETELNA FIRMA
-
KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut. WIĘCEJ
Wsparcie techniczne
Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania