Witamy na naszej stronie
Znajdziesz tu bogatą ofertę obejmującą akcesoria do kotłów jak i kotły centralnego ogrzewania.
Naszą domeną jest kompleksowość. Świadczymy usługi i oferujemy produkty zarówno dla klientów indywidualnych
jak i dla firm z branży kotlarskiej.
STEROWNIKI, REGULATORY TEMPERATURY

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sterowników. Znajdziecie tu Państwo nie tylko regulatory do kotłów centralnego ogrzewania. Nasza oferta to również urządzenia sterujące pracą pomp w układzie c.o., regulatory obrotów wentylatorów jak i termostaty pokojowe.
więcej
WENTYLATORY

W naszej ofercie znajdziecie Państwo najróżniejsze modele wentylatorów przeznaczonych do kotłów centralnego ogrzewania jak również do automatycznych układów nawęglania. Szeroki zakres mocy, i duży wybór sprawia, że każdy znajdzie tutaj produkt dla siebie.
więcej
AUTOMATYCZNE UKŁADY NAWĘGLANIA
Zapraszamy dzo działu automatycznych układów nawęglania. Nasze podajniki to jedne z najpopularniejszych modeli na rynku. Wśród nich znany wszystkim ogromnie popularny model EKO-PAL , tradycyjne retorty czy kultowy już wręcz model SAMOCZYSZCZĄCY.
więcej
AKCESORIA DO KOTŁÓW

Nasza bogata oferta to m.in. szczeliwa, wyroby tokarskie, miarkowniki, ruszta żeliwne, rękojeści, termometry oraz wiele innych. Zapraszamy do zakładki oferta.
więcej
KOTŁY CENTRALNEGO OGRZEWANIA

Zapraszamy do do działu kotłów c.o. Kazdy znajdzie tutaj produkt dla siebie. W ofercie wszystkie rodzaje kotłów począwszy od tradycyjnych modeli UKS po zaawansowane konstrukcje z podajnikiem.
więcej
Sklep internetowy KOM-STER.pl, dostępny pod adresem www.kom-ster.pl, prowadzony jest przez „KOM-STER” Ul. Poniatowskiego 11A, 63-300 Pleszew. NIP: 617-193-38-13, REGON: 251581560
Regulamin zakupów
- Sklep internetowy KOM-STER.pl prowadzi sprzedaż detaliczną jak i hurtową dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedaż prowadzona jest również w stacjonarnej hurtowni w miejscowości Pleszew.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie KOM-STER.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych KOM-STER.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w prowadzonych przez KOM-STER lub jego partnerów punktach odbioru osobistego. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.
- W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep KOM-STER.pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
-
Możliwe są następujące formy płatności:
- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego. Sklep KOM-STER.pl zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
- Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki. Numer konta podany jest również w zakładce KONTAKT
- Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZAKUPY NA RATY
- Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem kart płatniczych lub serwisu PayPal. Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora, niestety termin samej weryfikacji nie jest zależny od sklepu; z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.
- W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, KOM-STER.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.
-
Czas realizacji zamówień to z reguły 24 godziny (dni robocze)
Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż:
termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji płatności przez zewnętrzny system płatniczy.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. KOM-STER.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej. - W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy.
-
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Zazwyczaj jest to 24-40 miesięcy. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Wszystkie produkty posiadają gwarancje realizowaną bezpośrednio przez firmę KOM-STER.
Warunki gwarancji zawarte są na karcie gwarancyjnej każdego produktu.
- Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt KOM-STER
- Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
- Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do KOM-STER. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
- W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest wpisanie na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość", ceny zakupu odsyłanego towaru. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Przesyłki, dla których na liście przewozowym nie będzie wpisanej deklarowanej wartości ubezpieczenia, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu KOM-STER.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.
- Zespół sklepu KOM-STER.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Sklep KOM-STER.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie KOM-STER. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Witamy Państwa w dziale serwis. Odwiedzając ten dział mają Państwo zapewne problemy z użytkowaniem naszego sprzętu. Jeśli to kwestia regulacji lub innych problemów z optymalizacją procesu palenia prosimy odwiedzić dział WSPARCIE TECHNICZNE klikając TUTAJ. Znajdą tam Państwo zapewne rozwiązanie swojego problemu, uzyskają Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz pomoc z zakresu ustawień, regulacji i użytkowania posiadanego przez Państwa sprzętu.
Dział serwis poświęcony jest tylko i wyłącznie produktom, które uległy uszkodzeniu. Jeśli przytrafiła się Państwu awaria, prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi poniżej informacjami.
Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy dwuletniej gwarancji. Niektóre produkty posiadają wydłużony okres gwarancyjny- 2,5 lub 3 lata. Jest to odpowiednio zaznaczone w warunkach gwarancji danego produktu. Jeśli takowej adnotacji nie ma - gwarancja wynosi ustawowe 2 lata.
Niektóre towary posiadają elementy ulegające naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji. Są też takie elementy, które klient może uszkodzić sam niewłaściwie eksploatując urządzenie. Elementy takie gwarancji nie podlegają. Ciężko bowiem stwierdzić, czy przedwczesne zużycie nastąpiło z winy użytkownika, czy z winy producenta. Aby wykluczyć kwestie sporne elementy takie z gwarancji są wykluczone.
Aby poznać listę elementów niepodlegających gwarancji prosimy kliknąć TUTAJ
Prosimy o kliknięcie na napis nad jedną z poniższych miniaturek w zależności od tego jaki produkt u Państwa uległ uszkodzeniu. Wybranie odpowiedniego znacząco ułatwia rozwiązanie problemu. Zostaną Państwo bowiem automatycznie przekierowani do zakładki zawierającej zasady postępowania dotyczące konkretnego rodzaju produktów gdyż każdy podlega innym zasadom zgłaszania usterki oraz sposobie jej usunięcia.
Jeśli posiadana przez Państwa karta gwarancyjna nie jest podbita, prosimy kliknąć TUTAJ
Jeśli posiadają Państwo podbitą kartę gwarancyjną prosimy przejść dalej klikając na napis nad jedną z poniższych miniaturek w zależności od tego jaki towar uległ awarii.
KOCIOŁ | PODAJNIK | STEROWNIK | WENTYLATOR | INNE |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Artykuły zawarte na tej stronie są autorstwa pracowników firmy KOM-STER. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz zamieszczanie ich na innych stronach www bez zgody właścicieli firmy KOM-STER oraz autorów jest zabronione. Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)
Wszystkie zagadnienia w artykułach tego działu dotyczące podajników odnoszą się tylko do kotłów wyposażonch w podajniki typu EKO-PAL, SAMOCZYSZCZĄCY i RETORTOWY Producentem tych układów podających jest firma STALKOT. Jeśli nie wiedzą Państwo jaki podajnik zamontowany jest przy kotle prosimy odczytać dane z tabliczki znamionowej. Firma STALKOT tabliczki umieszcza na rurze ślimaka lub na klapce wyczystki znajdującej się pod zbiornikiem. Kliktnij TUTAJ aby zobaczyć wizualizację. Prosimy również porównać model podajnika zamontowany przy kotle z tymi na zdjęciu, które znajduje się TUTAJ aby mieć pewność, jaki model układu znajduje się w kotle. W artykułach bowiem często posługujemy się nazwami konkretnych modeli.
Prosimy wybrać odpowiedni temat
- Wybór pomiędzy różnymi modelami podajników
- Przeróbka kotła zwykłego - montaż zestawu podajnikowego
- Wymiana zawleczki przy podajniku
- Wymiana śruby zabezpieczającej przy podajniku
- Montaż czujników od sterownika
- Przeróbka kotła zwykłego - montaż wentylatora i sterownika
- Temperatura na kotle a utrata gwarancji
- Pilot zdalnego sterowania do sterownika czy termostat pokojowy?
- Deflektor- funkcja i wysokość montażu
- Moc podajnika a metraż budynku
- Nieodpowiedni poziom żaru na głowicy
- Konserwacja i czyszczenie podajników
- Konserwacja motoreduktora/silnika od podajnika
- Instalacja centralnego ogrzewania - układ otwarty czy zamknięty?
- Rozpalanie w kotle z podajnikiem
- Wygaszanie kotła z podajnikiem
PREZENTACJE VIDEO

Jeśli chodzi o obsługę sterownika, optymalizację procesu palenia - zapraszamy do działu WSPARCIE TECHNICZNE
Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!
PREZENTACJE MULTIMEDIALNE
Wyszukaj
-
WYSYŁKI TOWARÓW
Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ -
NOWOŚCI
Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę. WIĘCEJ -
CIEKAWE PROMOCJE
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ -
RZETELNA FIRMA
-
KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut. WIĘCEJ
Serwis
Jeśli masz problem z naszym urządzeniem, niezależnie od tego czy jest to sterownik, podajnik czy kocioł zapraszamy do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w tym dziale.
Wsparcie techniczne
Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania