Niniejszy artykuł poświęcony jest podajnikom, których zabezpieczenie przeciążeniowe zapewnia zawleczka. W niektórych przypadkach w zalezności od modelu silnika zabezpieczenie stanowi śruba. Jej wymianę opisano TUTAJ
- Należy zdjąć plastikową osłonkę zawleczki (jeśli istnieje). Niektóre modele silników nie posiadają osłonek, dzięki czemu zawleczka jest od razu widoczna.Osłonki prezykręcane są do korpusu przekładni za pomocą dwóch lub czterech wkrętów.

- Po zdjęciu osłonki pojawia się dostęp do pierścienia napędowego oraz wałka ślimaka


- Starą, pękniętą zawleczkę należy wyjąć a w jej miejsce założyć nową. Czasami zdarza się, że pierścień napędowy obróci się z częścią pękniętej zawleczki tak, że otwór w nim nie zgrywa się z otworem na wałku ślimaka.

- Za pomocą klucza lub używając trybu podawania ręcznego na sterowniku należy tak okręcić wałkiem (klucz) lub pierścieniem (podawanie ręczne) aby uzyskać przelot przez wszystkie otwory celem włożenia nowej zawleczki.

- Zawleczka powinna przejść zarówno przez cały pierścień jak i wałek ślimaka, tak jak to pokazano na zdjęciu.
