Witam serdecznie,
Jesteśmy tylko ludźmi. Zdarza się, że ktoś przeoczy zapytanie czy inną wiadomość. Są przecież telefony i inne formy kontaktu... W tej sprawie proponuję kontakt bezpośrednio z serwisem. To od tego należało zacząć. Powinien Pan to zrobić już po otrzymaniu odpowiedzi jak stwierdził Pan, że ustawienia przez nas zaproponowane się nie sprawdzają. Numer serwisu widnieje na instrukcji obsługi urządzenia. Proponuję kontakt na 796 793 796
Forum służy głównie temu aby wymieniać doświadczenie odnośnie użytkowanego sprzętu z innymi użytkownikami. Mowa tutaj o regulacji, optymalizacji procesu spalania itp itd. Jeśli zobaczył Pan, że nasza "propozycja" nie przyniosła poprawy mówimy raczej o jakiejś usterce. Tutaj jednak niezbędny jest kontakt z serwisem jak napisałem wyżej.
Nie chodzi tutaj absolutnie o to co Pan napisał "Najwyraźniej nie macie ochoty odpowiadać i najzwyczajniej olaliście temat!" Wydaje nam się , że skoro klientowi zależy na szybkiej reakcji jeśli zauważa, że odpowiedź nie nadchodzi to po prostu wykonuje telefon do firmy lub serwisu. Od tego powinno się zacząć prawda?
Każdemu może zdarzyć się, że jakiejś wiadomości nie zauważy... Jesteśmy po to aby pomagać i nie widzimy żadnego celu w tym aby odpowiedzi Panu nie wysłać. Bo pytanie nie zostało zauważone.
Serwis firmowy pracuje w godzinach 8-16 i wszystkie telefony są odbierane. Podany wyżej numer to również WSPARCIE TECHNICZNE.
Forum ma charakter głównie dyskusyjny o czym piszemy w regulaminie! Służy głównie wymianie informacji pomiędzy jego użytkownikami. Nie ingerujemy w to, a jedynie widząc jakąś dyskusję czy nierozwiązany problem pomagamy. Jeśli użytkownik ma problem i oczekuje błyskawicznej odpowiedzi po prostu korzysta z telefonu serwisu/wsparcia technicznego. Oczywiście może i tutaj zapytać ale nie gwarantujemy, że inny użytkownik forum zareaguje i odpowie.