Serwis gawrancyjny
Uprzejmie informujemy, że jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne to serwisujemy tylko i wyłącznie sterowniki naszej produkcji. Nie zajmujemy się naprawami innych regulatorów w ramach gwarancji danego producenta. Zapewniamy Państwu pełen serwis gwarancyjny sterowników firmy KOM-STER i pogwarancyjny (również inne modele- SZCZEGÓŁY) Wszystkie nasze sterowniki objęte są specjalnym programem serwisowym zapewniającym naprawę w nieprzekraczającym czasie 4 godzin.
Jeśli mają Państwo problem z regulacją sterownika, doborem odpowiednich parametrów zapraszamy do działu WSPARCIE TECHNICZNE. Można tam przejść bezpośrednio klikając TUTAJ. Dział SERWIS poświęcony jest tylko i wyłącznie sterownikom w których stwierdzono usterkę wymagającą naprawy w serwisie. Jeśli uszkodzeniu uległ np. czujnik temperatury prosimy kliknąć TUTAJ
Niezależnie od posiadanego modelu sterownika zasady postępowania są zawsze takie same.
Ustawowo producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Dla Państwa wygody odbiegając od sztywnie przyjętych zasad wprowadziliśmy specjalny program serwisowy, który zapewnia naprawę w ciągu max 4 godzin.
Umożliwiamy Państwu naprawę w jednej z czterech opcji. Prosimy o kliknięcie na właściwą aby poznać szczegóły i skorzystać z najwygodniejszej dla Państwa formy załatwienia sprawy.
Za czas realizacji przyjmuje się czas dostarczenia sterownika z powrotem do klienta po naprawie. Czas liczony jest od chwili otrzymania paczki ze sterownikiem. Soboty i niedziele nie są brane pod uwagę, w te dni nie dostarczamy sterowników a tym bardziej nie pracuje nasz serwis dlatego te dni nie są brane pod uwagę jeśli chodzi o czas realizacji.
-
STANDARDOWA (ustawowy czas 14 dni)
-
SZYBKA (czas realizacji ok 48 godzin)
-
EXPRESOWA (czas realizacji ok 24 godzin)
-
BŁYSKAWICZNA (czas realizacji ok 2 godzin)
Pozostałe artykuły
Jeśli uszkodzeniu uległ inny towar niż sterownik, kocioł, wentylator np. miarkownik, termostat pokojowy, pilot zdalnego sterowania, pompa obiegowa itp., itd. prosimy o wysłanie go do naszego serwisu na adres:
KOM-STER
Ul. St.A.Poniatowskiego 11A
63-300 Pleszew
Do paczki prosimy włożyć krótką informację o objawach uszkodzenia, adres zwrotny oraz kartę gwarancyjną potwierdzającą datę sprzedaży jak i dowód zakupu. Jeśli jakiś produkt był na wyposażeniu kotła i karta gwarancyjna urządzenia nie jest podbita, prosimy dołączyć kserokopię karty gwarancyjnej kotła.
Naprawiony sprzęt zostanie do Państwa odesłany w pełni sprawny.
Serwis Podajników
Witamy serdecznie w dziale SERWIS PODAJNIKÓW. Uprzejmie informujemy, że dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać Państwa problem. Z doświadczenia wiemy, że często użytkownicy mylą uszkodzenie podajnika z problemami eksploatacyjnymi. Bardzo częste zrywanie się zawleczek, głośna praca podczas transportu groszku z pojemnika na głowicę, wysoka temperatura silnika to nie są uszkodzenia. Z tego typu problemami zapraszamy do działu WSPARCIE TECHNICZNE. Prosimy kliknąć TUTAJ a na pewno znajdą Państwo rozwiązanie tego typu problemów a przy okazji dowiedzą się dużo więcej na temat prawidłowej eksploatacji Państwa kotła.
Przed złożeniem reklamacji prosimy też zapoznać się z listą elementów, które nie są objęte gwarancją. Prosimy w tym celu kliknąć TUTAJ
Przed przystąpieniem do wypełnienia formularza lub przed kontaktem telefonicznym prosimy o sprawdzenie numeru fabrycznego Państwa podajnika oraz jego modelu. Numer fabryczny znajduje się na tabliczce znamionowej na rurze ślimaka. Na tej samej tabliczce zaznaczony jest model układu podającego. Z reguły tabliczki/naklejki znajdują się na rurze ślimaka tuż pod zsypem paliwa z kosza lub są naklejone pomiędzy ramką mocującą zbiornik a wejściem do kotła. Prosimy klinąć TUTAJ aby zobaczyć fotografię z miejscem umieszczenia tabliczki na podajniku.Często zdarza się, że klienci dzwonią do nas z prośbą o porady a podczas rozmowy telefonicznej okazuje się, że rozmowa dotyczy podajników innego producenta niż STALKOT. Tym samym chcemy poinofmować Państwa, że serwisujemy, i udzielamy pomocy technicznej w kwestii eksploatacji podajnika klientom, których kotły wyposażone sa tylko w podajniki firmy STALKOT. Prosimy zatem o przygotowanie wcześniej numeru fabrycznego. Pojawiają się przypadki, że klienci mają zamontowane podajniki niewiadomego pochodzenia, bez oznaczeń producenta, bez tabliczek znamionowych. Użytkownicy nie mogąc dotrzeć do osoby odpowiedzialnej za ich prawidłowe działanie, trafiają do nas myśląc, że to nasz produkt. Firma KOM-STER sprzedaje tylko i wyłącznie oryginalne podajniki firmy STALKOT, które posiadają wszystkie atesty i są oznaczone zgodnie z Polską Normą. Za ich prawidłowe działanie jesteśmy odpowiedzialni i zawsze mogą Państwo liczyć na naszą pomoc.
Jesli chodzi o sprzedawane przez nas podajniki - używamy najlepszych na rynku napędów więc problemy z tymi elementami układu praktycznie nie występują. Jeśli cokolwiek złego przytrafi się z napędem lub stwierdzą Państwo inne uszkodzenie prosimy wypełnić formularz znajdujący się poniżej klikając na ikonę i wysłać do nas. Nasz serwisant skontaktuje się z Państwem niezwłocznie. Wiadomości e-mail odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. W tych samych godzinach czynny jest nasz telefon serwisowy 0 796 793 796. Kontakt telefoniczny nie jest jednak niezbędny. Analizując dział WSPARCIA TECHNICZNEGO zapewne będą Państwo wiedziec co zrobić. Jeśli na podstawie lektury stwierdzą Państwo jednak usterkę prosimy wypełnić formularz i wysłać do nas niezwłocznie. Wszelkie reklamacje przyjmowane są na piśmie za pomocą formularza. Pisemna reklamacja to zarówno korzyść dla Państwa jak i dla naszego serwisu. Państwo mają ślad i dowód na to, że reklamacja została złożona a nasz serwis ma Państwa dane, lokalizację oraz opis usterki dzięki czemu możemy szybciej zareagować. Zawsze w przypadku reklamacji oddzwaniamy do klienta i wyjaśniamy jaki jest dalszy tok postępowania.
Prosimy kliknąć na odpowiednią miniaturkę, otworzyć dokument, wypełnić i wysłać e-mailem na nasz adres reklamacyjny reklamacje@kom-ster.pl Skrzynka odbiorcza sprawdzana jest na bieżąco.
FORMULARZE DO POBRANIA
![]() |
![]() |
---|
UWAGA: Dla Państwa wygody zamieściliśmy dwa formularze. Do wyboru wersja PDF oraz DOC w zależności od tego czy dysponują Państwo skanerem czy nie. Pierwszą należy wydrukować , wypełnić, zeskanować i wysłać do nas e-mailem. Druga wersja edytowalna DOC, umożliwia wypełnienie formularza bez drukowania i skanowania. Prosimy otworzyć dokument np. w programie WORD lub WRITTER, wypełnić, zapisać i wysłać do nas plik e-mailem jako standardowy załącznik.
Serwis Wentylatorów
W większości przypadków jeśli chodzi o wentylatory uszkodzeniu ulega kondensator rozruchowy. Uszkodzenie takie objawia się brakiem możliwości rozruchowej silnika, wentylator nie wchodzi na obroty. Wirnik obraca się bardzo wolno. Kondensator jest elementem eksploatacyjnym i w przypadku jego uszkodzenia należy go wymienić na nowy. Wymiana trwa ok 2-3 minut. Element ten znajduje się w czarnej puszczce przyłaczeniowej, z której wychodzi przewód zasilający dmuchawę.
Jeśli uszkodzeniu uległ silnik lub inny element wentylatora prosimy wysłać go na serwis:
KOM-STER
Ul. St.A.Poniatowskiego 11A
63-300 Pleszew
Wentylator w ciągu 2 dni zostanie naprawiony i odesłany Państwu przesyłką kurierską. W szczególnych przypadkach jeśli zachodzi taka konieczność wentylator jest wymieniany na w pełni sprawny i odsyłany jest następnego dnia.
Zgłoszenie Błyskawiczne
Błyskawiczna opcja rozwiązania problemu z uszkodzonym sterownikiem skierowana jest głównie do osób mieszkających niedaleko siedziby naszej firmy, polega na dostarczeniu towaru osobiście do naszego serwisu. Naprawa trwa max 1 godzinę i jest realizowana od ręki na poczekaniu. Po godzinie klient ma zwracany w pełni sprawny sprzęt.
Sterowniki przyjmowane są na serwis od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do max 15.00. W soboty serwis jest nieczynny. Czasami prowadzone są tego dnia dyżury. Aby upewnić się czy serwis w daną sobotę jest czynny - prosimy o kontakt telefoniczny.
Aby przyjęcie na serwis gwarancyjny było możliwe prosimy o dostarczenie wraz ze sterownikiem karty gwarancyjnej. Przyjęcia na serwis pogwarancyjny objęte są taką samą procedurą. Żadne dokumenty jednak w tym przypadku nie są konieczne.
Nasz adres wraz z mapką dojazdu znajduje się TUTAJ
Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!
-
WYSYŁKI TOWARÓW
Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ -
NOWOŚCI
Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę. WIĘCEJ -
CIEKAWE PROMOCJE
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ -
RZETELNA FIRMA
-
KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut. WIĘCEJ
Wsparcie techniczne
Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania