Problemy w kotłach z podajnikiem
Artykuły zawarte na tej stronie są autorstwa pracowników firmy KOM-STER. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz zamieszczanie ich na innych stronach www bez zgody właścicieli firmy KOM-STER oraz autorów jest zabronione. Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)
Wszystkie zagadnienia w artykułach tego działu dotyczące podajników odnoszą się tylko do kotłów wyposażonch w podajniki typu EKO-PAL, SAMOCZYSZCZĄCY i RETORTOWY Producentem tych układów podających jest firma STALKOT. Jeśli nie wiedzą Państwo jaki podajnik zamontowany jest przy kotle prosimy odczytać dane z tabliczki znamionowej. Firma STALKOT tabliczki umieszcza na rurze ślimaka lub na klapce wyczystki znajdującej się pod zbiornikiem. Kliktnij TUTAJ aby zobaczyć wizualizację. Prosimy również porównać model podajnika zamontowany przy kotle z tymi na zdjęciu, które znajduje się TUTAJ aby mieć pewność, jaki model układu znajduje się w kotle. W artykułach bowiem często posługujemy się nazwami konkretnych modeli.
Prosimy wybrać odpowiedni temat
- Częste zrywanie się zawleczek
- Pojawiający się dym z rury ślimaka lub zbiornika
- Wydobywający się dym z drzwiczek kotła
- Cofający się żar w kierunku zbiornika
- Głośna praca podajnika
- Wyciekający olej z przekładni
PREZENTACJE VIDEO

Problemy z paleniem w kotłach z podajnikiem
Artykuły zawarte na tej stronie są autorstwa pracowników firmy KOM-STER. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz zamieszczanie ich na innych stronach www bez zgody właścicieli firmy KOM-STER oraz autorów jest zabronione. Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)
Wszystkie zagadnienia w artykułach tego działu dotyczące podajników odnoszą się tylko do kotłów wyposażonch w podajniki typu EKO-PAL, SAMOCZYSZCZĄCY i RETORTOWY Producentem tych układów podających jest firma STALKOT. Jeśli nie wiedzą Państwo jaki podajnik zamontowany jest przy kotle prosimy odczytać dane z tabliczki znamionowej. Firma STALKOT tabliczki umieszcza na rurze ślimaka lub na klapce wyczystki znajdującej się pod zbiornikiem. Kliktnij TUTAJ aby zobaczyć wizualizację. Prosimy również porównać model podajnika zamontowany przy kotle z tymi na zdjęciu, które znajduje się TUTAJ aby mieć pewność, jaki model układu znajduje się w kotle. W artykułach bowiem często posługujemy się nazwami konkretnych modeli.
Prosimy wybrać odpowiedni temat
- Brak możliwości osiągnięcia temperatury
- Temperatura mocno wzrasta powyżej zadaną
- Przesypowanie się niedopalonego groszku do popielnika
- Cofający się żar w kierunku zbiornika--> alarm temperatury podajnika
- Nieodpowiedni poziom żaru na głowicy
- Zbyt wysokie spalanie
- Samoczynne gaśnięcie
- Paliwo nie wypala się na całej powierzchni paleniska
- Opał wypala się ale tworzą się skrzepy, żużle
- Duży spadek temperatury po przejściu ze stanu NADZÓR do REGULACJI
- Pojawiający się dym z rury ślimaka lub zbiornika
PREZENTACJE VIDEO

Obsługa Sterownika Tigra
Artykuły zawarte na tej stronie są autorstwa pracowników firmy KOM-STER. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz zamieszczanie ich na innych stronach www bez zgody właścicieli firmy KOM-STER oraz autorów jest zabronione. Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)
Prosimy wybrać odpowiedni temat.

OBSŁUGA
- Ustawienia sterownika oraz regulacja. (Dostęp możliwy po odblokowaniu. Szczegółowe informacje powyżej)
- Rozpalanie w kotle i dobór odpowiednich nastaw- problemy z osiągnięciem temperatury
- Stany pracy sterownika ROZPALANIE-->REGULACJA/NADZÓR
- Montaż czujników od sterownika
- Wymiana uszkodzonego czujnika temperatury
- Dostęp do modułu głównego
- Zdejmowanie przedniego panelu
- Podłączenie pilota zdalnego sterowania
- Podłączenie termostatu pokojowego
- Tryb Letni i Zimowy
- Zbyt krótkie czujniki temperatury
- Palenie na ruszcie dodatkowym
- Blokada i tryb awaryjny przy wysokich temperaturach
USTERKI I PROBLEMY
- Komunikaty błędów
- Brak napięcia na jednym z wyjść prądowych (mimo zapalonej kontrolki na sterowniku odbiornik nie pracuje)
- Ciągłe napięcie na jednym z wyjść prądowych (mimo zgaszonej kontrolki na sterowniku odbiornik pracuje)
- Nieczytelny wyświetlacz LCD
- Błędne wskazania temperatury w stosunku do wskazań niezależnego termometru
- Podłączony do sterownika wentylator nie "wchodzi" na obroty, słychać wyraźne buczenie
Aby pobrać instrukcję obsługi sterownika TIGRA prosimy przejść do działu DO POBRANIA lub kliknąć TUTAJ
W przypadku uszkodzonego sterownika prosimy odwiedzić dział SERWIS, lub kliknąć TUTAJ
SERWIS KOTŁÓW
Jeśli jesteście Państwo w tym dziale zapewne mają Państwo problem z kotłem centralnego ogrzewania. Przypominamy, że podajnik, sterownik i dmuchawa to inny dział. Często zdarza się, że użytkownicy mylą uszkodzenie kotła z uszkodzeniem zespołu podającego paliwo stałe uważając, że kocioł to całość. W pewnym sensie mają rację, jednak w większości przypadków gwarantem na podajnik paliwa, sterownik i dmuchawę jest inny producent niż producent kotła (wymiennika). Aby sprawnie przeprowadzić naprawę i przyjąć zgłoszenie prosimy o wybranie odpowiedniego działu. Jeśli uważają Państwo, że uszkodzeniu uległ podajnik, wentylator , sterownik czy inny towar prosimy o powrót klikając TUTAJ i wybranie ponownie konkretnego działu.
Typowe uszkodzenia kotłów to m.in:
- nieszczelność i wycieki wody z korpusu
- urwane drzwiczki
- wydostawanie się spalin na zewnątrz kotła
Jako firma KOM-STER zapewniamy serwis tylko i wyłącznie sprzedawanych przez nas kotłów (wymienników) Naszym dostawcą jest firma STALKOT i uwzględniamy gwarancję TYLKO na kotły firmy STALKOT. Jeśli uszkodzeniu uległ kocioł innego producenta prosimy o kontakt z odpowiednim serwisem wskazanym przez producenta znajdującego się u Państwa kotła. Przypominamy, że osprzętem zajmuje się firma KOM-STER, niezaleznie od tego od kogo zakupili Państwo kocioł. Warunek- osprzęt musi pochodzić z naszej firmy lub z naszej sieci dytrybucji. Egzekwowanie lub nie, gwarancji na kocioł, dotyczy TYLKO samego wymiennika.
Jeśli użytkują Państwo nasz kocioł (kolor niebieski, z logiem firmy STALKOT) prosimy o kontakt z serwisem na nr. (62) 7416-458 Podczas rozmowy ustalą Państwo dogodny termin na usunięcie usterki a my wyślemy do Państwa nasze auto serwisowe.
Reklama produktu: "ELEKTRONICZNA ZAWLECZKA" Zastąp pękające zawleczki z swoim podajniku !!
-
WYSYŁKI TOWARÓW
Sprawdź informacje o sposobie realizacji składanych u nas zamówień. Dokonując zakupów rozważ możliwość skorzystania z bezpłatnej wysyłki. WIĘCEJ -
NOWOŚCI
Bądź na bieżąco z nowościami jakie regularnie wprowadzamy do sprzedaży. Sprawdź co już się pojawiło a co obecnie czeka na premierę. WIĘCEJ -
CIEKAWE PROMOCJE
Zapraszamy do działu PROMOCJE. Znajdziesz tutaj ciekawe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. WIĘCEJ -
RZETELNA FIRMA
-
KORZYŚCI ZE STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Prowadzisz działalność gospodarczą? Zajmujesz się produkcją kotłów? Jesteś instalatorem lub prowadzisz sklep/hurtownię z artykułami branży grzewczej? Zapraszamy do współpracy. Zarejestruj się, korzystaj ze specjalnej strefy hurtowej. Zapoznaj się z naszymi cenami i ciekawymi propozycjami jakie dla Ciebie przygotowaliśmy. Rejestracja zajmie kilka minut. WIĘCEJ
Wsparcie techniczne
Znajdziesz tutaj informacje dotyczące ustawień sterowników, optymalizacji procesu palenia oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania