Aby skorzystać ze szybkiej procedury reklamacyjnej prosimy kliknąć na ikonę FORMULARZ znajdującą się na samym dole, a następnie wydrukować i wypełnić formularz zapisany w formacie PDF. Prosimy o zaznaczenie rodzaju reklamacji, w tym przypadku - szybka. Wypełniony formularz, wraz ze sterownikiem prosimy wysłać do naszego serwisu na adres:
KOM-STER
Ul. S.A. Poniatowskiego 11A
63-300 Pleszew
Szybka procedura reklamacyjna powoduje, że nasi serwisanci zajmują się Państwa reklamacją w pierwszej kolejności, pomijając inne czynności i prace w dziale serwisu. Takie zgłoszenie traktowane jest priorytetowo w ramach wprowadzonego u nas specjalnego programu serwisowego umożliwiającego realizację reklamacji szybkich w czasie 4 godzin. W konsekwencji jeśli otrzymamy sterownik za ok 4 godziny jest on gotowy do odesłania klientowi. W większości przypadków sterownik odsyłany jest tego samego dnia lub w dniu następnym (jeśli paczka dojdzie do nas np. o godzinie 14 tej...) W ciągu 24 godzin od wysłania (kurier) sterownik jest dostarczany Państwu z powrotem.
Do paczki prosimy dołaczyć oryginalną, podbitą kartę gwarancyjną. Jeśli Państwo nie posiadają podbitej karty a sterownik był zakupiony wraz z kotłem prosimy dołączyć kartę gwarancyjną kotła lub dowód zakupu.
W ramach gwarancji wszystkie sterowniki odsyłane są do klienta na koszt firmy KOM-STER a naprawy wynikające z winy producenta wykonywane są bezpłatnie.
Jeśli Państwa sterownik nie jest już na gwarancji procedura zgłoszenia jest identyczna. Naprawa i wysyłka sterownika realizowane są jednak na koszt klienta. W ciągu 24 godzin od otrzymania sterownika klient informowany jest o kosztach serwisowych i podejmuje decyzję o naprawie lub zwrocie sprzętu.