Aby skorzystać ze standardowej procedury reklamacyjnej prosimy kliknąć na ikonę FORMULARZ znajdującą się na samym dole, a następnie wydrukować i wypełnić formularz zapisany w formacie PDF. Prosimy o zaznaczenie rodzaju reklamacji, w tym przypadku standardowa. Wypełniony formularz, wraz ze sterownikiem prosimy wysłać do naszego serwisu na adres:
KOM-STER
Ul. S.A. Poniatowskiego 11A
63-300 Pleszew
Do paczki prosimy dołączyć oryginalną, podbitą kartę gwarancyjną. Jeśli Państwo nie posiadają podbitej karty a sterownik był zakupiony wraz z kotłem prosimy dołączyć kartę gwarancyjną kotła lub dowód zakupu.
Sterownik w ciągu 14 dni zostanie do Państwa odesłany, w pełni sprawny. Istnieje również możliwość przyjazdu do Państwa celem naprawy. W większości przypadków jednak wiąże się to i tak z demontażem sterownika celem weryfikacji i naprawy w specjalistycznym serwisie firmowym. W przypadku przyjazdu w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie ale czas naprawy może się dodatkowo wydłużyć.
W ramach gwarancji wszystkie sterowniki odsyłane są do klienta na koszt firmy KOM-STER a naprawy wynikające z winy producenta wykonywane są bezpłatnie.
Jeśli Państwa sterownik nie jest już na gwarancji procedura zgłoszenia jest identyczna. Naprawa i wysyłka sterownika realizowane są jednak na koszt klienta. W ciągu 24 godzin od otrzymania sterownika klient informowany jest o kosztach serwisowych i podejmuje decyzję o naprawie lub zwrocie sprzętu.